Påsk även detta året...


Imorse innan man stack iväg på jobb...

Precis kommit hem från jobb. Är lite stressad. Ska göra mig iordning nu lite snabbt sen bär det av hem till mamma och hämta hon och lillasyster och sen vidare ut till Strövelstorp där en annan syster (och hennes familj) bor. Vi ska "fira" lite Påsk idag och ikväll tänkte vi. God mat och trevligt sällskap är allt som behövs. Vi har härligt väder här idag också!! En massa massa sol =) De blir vi så glada över... men men nu måste jag fixa mig. Annars hinnar jag inte.

Hoppas Honey och dom andra har det kul uppe i Jönköping. Dom är ju på Elmia idag!

Ha en bra kväll... Vi hörs. 

Nachi nach Janni  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0