Gårdagens äventyr!


God Morgon God Morgon!!
Sovit gott??

Jag har precis kommit hem efter att ha kört Niklas till jobb... Nu sitter jag här och tänkte uppdatera lite. Jag hann ju inte det igår . Varken innan jag stack eller efter jag kom hem. Men lite bilder från igår när vi va i Trelleborg kommer :) Vi skulle se HIF spela sin fjärde match i Allsvenskan igår. Tyvärr blev det bara 0-0 men det är okej för vi fick ju 1 poäng. Men ganska irriterande för grabbarna gjorde ett mål men det blev bortdömt för de va "offside" sa dom... MEN DE VA DET INTE! KOLLA REPRISEN SÅ SER MAN DE!!!
Men men sånt är livet. Vi hade en rolig och trevlig dag ialla fall
Vångavallen, Trelleborgs Arena... Tyvärr hade dom en fruktansvärt DÅLIG plan. Under all kritik

Anna & Jonatan innan matchen :)
Lillasyrran Linn ♥ Redo för matchen...
Anna, Jag & Jonatan
Anna, Linn & Jonatan
Linda & Linn

Sen måste jag ju såklart lägga ut dagens två citat från gårdagen! De va bara så himla kul.

Det första va när vi kommit in i Trelleborg och skulle köra till själva arenan! Kör förbi en vägskylt där det står!

" Trucks going to Ystad... follow Ystad skyltar"

Sen det andra va när vi står och väntar på att vi ska få köpa biljetter !

" Linn frågar när vi ska köpa biljetter: Vad kostar en biljett? ... Svaret från dom som jobba där: Jag hur fan ska jag veta det? "

( Hahahaha så himla kul! IQ skylt ... nä,för ska man till Ystad så tror jag man följer skyltarna mot Stockholm! hahaha
Om inte dom som jobbar vid arenan vet hur mycket en biljett kostar vem fan vet de då!? hahaha)

Nachi nach Janni 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0