Jag låter tabellen prata...



Ett, två, tre – så är HIF glödhett



Så skriver Helsingborgs Dagblad idag om HIF:s seger igår mot Åtvidaberg
! HIF spelade nämligen ännu en match igår i allsvenskan. Även detta blev vinst vilket jag är superglad över. Nu leder vi före Malmö med två poäng... 
Kommer bli hur spännande som helst den 20 April när HIF & MFF möts i den största matchen på året för alla skåningar... Skånederbyt!!!

På Olympia den 20 April kl 19.00 Då smäller det... Hade varit så himla gött om killarna kunde vinna över MFF . Det hade gjort hela säsongen nästan. Klart att man alltid vill vinna SM-Guld men att vinna mot Malmö är en av höjpunkterna på hela allsvenskan. Så det hoppas vi verkligen på!!

Men men nog om fotboll... nu ska jag köra iväg ut till Väla. Ska försöka hinna hem om sen efter jag varit hos frissan och blogga lite. Får se om det finns tid då!!

Ha en riktigt bra dag i solen 

Nachi nach Janni
  

Kommentarer
Postat av: Tigerhonan

Förstår det, dom har ju ändå lurat dig mer eller mindre.

2010-04-15 @ 12:26:54
URL: http://tigerhonan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0