Jag får lite panik tror jag!!!


Härlig bild med fina färger!  En positiv bild denna dystra morgon...

Vakna för en stund sedan. Har tagit fram tvätten och börjat städa lite här hemma... tänkte jag skulle sätta mig vid datan en liten stund och kolla läget... loggar in på bloggen och tänkte skriva ett God Morgon inlägg och lägga in någon fin bild! DÅ upptäckte jag det fruktansvärda som hänt... Niklas greja med datan igår kväll och nu har han gjort någon slags ändring på datan så ALLA mina bilder på datan är borta! Jag är så arg på honom just nu så när han vaknar hoppas jag verkligen att han kan fixa tillbaka alla mina bilder jag hade här! Hjälp vad ledsen & arg jag är just nu :( 

Nachi nach Janni

 

Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: har lagt till dig med :D <3

2010-04-02 @ 11:30:42
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Hanna

SV Åh tacksåmycket ! :D

2010-04-02 @ 13:40:09
URL: http://brusella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0