Jag är fly förbannad!!!


LÄS HELA DETTA INLÄGGET, SÅ NI INTE GÖR SAMMA MISSTAG SOM JAG OCH MIN SAMBO!!!

                                         



Herregud vad arg jag är! Det är inte sant detta. Känns som om jag håller på att explodera just nu... jävla idioter på Com Hem. Skulle kunna gå slå sönder datan nu så arg jag är!!


Allt började när vi va ute på Elgiganten i februari och skulle köpa Com Hem bredband eftersom vi flyttat. Vi gjorde det och valde ett som skulle kosta 99 i månaden i två månader, därefter 299 i månaden och en bindningstid på 12 månader, om man inte sa upp den efter dom två första månaderna.
Så det va ju hur bra som helst. Trodde de skulle va skit bra ju, men inte det. Nu började ju alla problem. Kommer hem en dag, någon vecka senare och i posten ligger en faktura på 374 kr. Jag blir helt förvånad och tänker vad fan är detta!? Det skulle ju kosta 99...

Då ringer vi in till Com Hem och frågar varför vi ska betala så mycket? Då säger dom att vi har beställt två bredband plus att det tillkommer en avgift på 70 kr på varje bredband. Därför är vi tvugna att betala in hela summan på 374 kr. Nästa månad kommer en faktura till... denna gången på 184 kr. Jag blir igen riktigt arg eftersom det bara skulle kosta 99 plus att vi betalde in för mycket förra månaden... 

Ringer till Com Hem igen och är denna gången ännu argare! Berättar hur allt ligger till och får då veta att dom ska ta bort det vi betalat för mycket på förra månadens faktura men att vi måste betala in den fakturan på 184 kr. Jag förstår inte varför för jag tycker vi har betalat det vi ska plus lite till... När jag pratar med den här människan på Com Hem säger jag till honom att vi vill inte ha kvar detta bredband eftersom det nu efter två månader kommer kosta 299, utan vi vill byta till ett annat... Han säger att det går att ordna . Tack tänkte jag, äntligen något som fungerar!! 

Trodde jag ja!... Två veckor senare kommer en påminelse på fakturan på 184 kr för att vi inte betalt den. Den här gången är jag fullständigt , ja jag vet inte hur arg jag va! (denna gången, är idag) Ringer till Com Hem återigen och får prata med en kille. Jag är riktigt arg men försöker i en lugn ton att berätta varför jag ringer och hur allt ligger till. Han säger att jag ska betala dom där 184 kr till com hem annars går den till inkasso. Men jag betalar inte bara en massa pengar till folk utan att veta vad det är och varför jag betaler det!
Efter att vi pratat en stund och kollat fram och tillbaka så ser vi att denna faktura ska betalas för att vårt bredband nu kostar 299 kr i månaden och eftersom vi betalade för mycket sist har dom dragit av det på dom 299 och då blev det 184 kr kvar att betala. Jag blir då helt chokad! Vadå vi har ett bredband på  299 kr i månaden? Det har vi inte alls. Det har vi ju för i helvete sagt upp!! Det kan han "tyvärr" inte se i sin data att vi gjort. Det är då så att det människa vi prata med när vi sa upp det har inte gjort det! Vilket betyder att nu är vi fast med ett breadband, som vi inte vill ha i 12 månader och det kostar oss 299 kr i månaden . Bara för att en idiot på Com Hem inte kan göra sitt jobb och se till att ordna det man ber dom om!!

JAG ÄR SÅ ARG SÅ DET FINNS INTE. TYCKER DET ÄR FRUKTANSVÄRT DÅLIGT AV COM HEM OCH INTE FIXA DET NÄR MAN RINGER IN. PLUS ATT DOM HAR KOLLAT MED "DOM HÖGSTA CHEFERNA" OCH DET GÅR INTE ATT AVSLUTA DETTA BREDBAND (reklamera) FAST ATT DET BLIVIT FEL OCH DET ÄR JU DOM SOM GJORT FEL, INTE VI!!! 

Så nu är vi fast med detta skitet i 1 år!!! 

Och vi kan inte göra ett skit år det...

Säger bara en sak! Teckna aldrig något bredband eller något som helst med Com hem ... Fast att man är ordentlig och säger upp och ändrar sina tjänster som man ska så får man som kund lida i slutet! HELT OTROLIGT. Jag längtar redan till dom 12 månaderna har gått så ska jag en gång för alla se till att jag aldrig mer är kund hos Com Hem , det kan jag lova!!    

 

Jag är fullständigt rasande idag!! Jävla idioter det finns asså!!

Nachi nach Janni


Kommentarer
Postat av: ECVADOR

fyyyfan :S

2010-04-14 @ 14:59:57
URL: http://ecvador.blogg.se/
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv tack sötnos:)



fyffaaaan skulle va sjuukt arg om de va jag:(

2010-04-14 @ 16:31:37
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: ja usch ja

2010-04-14 @ 16:54:49
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Cicci

okej! hur mår du?

2010-04-14 @ 17:31:56
URL: http://sweetcessi.blogg.se/
Postat av: Sara - Tävling pågår!

Sv: Ingen orsak :-) Hoppas allt är bra med dig?

2010-04-14 @ 21:08:51
URL: http://cinnamonfashion.se
Postat av: Tigerhonan

Ja den var väldigt fin :)



usch jag förstår dig, vet själv hur det är med sånt krångel. Jag har haft jätte mycket krångel med Telia också men nu har vi bredbandsbolaget och dom är mycket bättre. Du borde gå till konsument och prata med dom om det för det finns ju registrerat att du ringt in och pratat med dom om det. På telefonräkningen alltså

2010-04-14 @ 23:14:50
URL: http://tigerhonan.blogg.se/
Postat av: Hanna Z

Tack!



Vi har med comhem, måste läsa hela inlägget sen, har lite brådis nu.. Påminn mig! haha

2010-04-15 @ 07:35:15
URL: http://hannaz.se
Postat av: HANNAH

Jag älskar att träna, skulle tränat mer om jag hade tid för det bara :/ gör du idag då?

2010-04-15 @ 09:48:17
URL: http://www.hannahborg.se
Postat av: Anneli

verkar ha blivit massa krångel för dig. Väldigt tråkigt att höra. Jag jobbar själv på Com hem och vet vilken kampanj ni tog del av och på detta sätt ska det inte gå till.

:(

2010-10-21 @ 19:09:49
URL: http://aannelii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0