Hur ser de ut hos ER ??


Sånt här fint väder har det varit i Helsingborg hela dagen!!

Jag blev lite nyfiken nu över hur vädret ser ut i övriga Sverige! Vi här nere i Helsingobrg har nämligen haft jätte jätte fint väder idag och det har varit så himla gött! Jag & Emma kunde sitta ute och äta vår lunch idag. Inte alls kallt , riktigt skönt faktiskt plus att man hade solen i ögonen :)

HUR SER VÄDRET UT DÄR NI BOR ?? Har våren kommit till er ?? Eller har ni fortfarande sånt där riktigt svenskt tråkigt väder??  


Någon som har sånt här tråkigt väder??

Nachi nach Janni


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Kan ju säga att jag förstår dig FULLT ut eftersom min "vän" egentligen är min 13 åriga lillasyster, men det kändes lite för privat för att skriva om i inlägget :( Jag tror ju att hon kommer bli bra, hon har inte "riktig" anorexia ännu och jag hoppas inte hon får det heller!

2010-04-08 @ 10:18:22
URL: http://jenniferellinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0