Hemma igen en snabb vända...

Hej hej ! Hoppas allt är bra med er. Tyvärr har det inte blivit mycket bloggande idag heller för jag lämnade barnen på dagis imorse vid nio tiden och sen skulle jag träffa Emma ♥ i stan för lite shopping och lunch i stan. Har precis kommit hem . Ska snart iväg igen och hämta barnen på dagis. Sen är det gymnastik ikväll med Wilma & lite bompa innan det är dags att sova! Därför hinner jag tyvärr inte visa er alla bilder . Utan det får bli bilder på kläderna från igår idag, och sen skorna imorgon!!


En vit sjkorta från Only 259 kr 

Kavaj med puffarm och nitar längs kragen från Gina Tricot 399 kr

Svart enkel snygg festklänning med nitar på axelbanden och under bysten! Från Gina Tricot 299 kr

Spetsklänning från Gina Tricot i grått . 249 kr

Söt volang top från Gina Tricot 249 kr

Idag köpte jag också en Jeansjacka från H&M för 299 kr

Vad tycks ??
Jag är iaf väldigt nöjd! Imorgon kommer bilder på skorna jag inhandlat dom senaste två dagarna!!
Hoppas ni får en fortsatt bra dag. Nu ska jag sticka. Vi hörs !

Nachi nach Janni


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0