Hej hopp!


En skål fil med Müsli i innan man ger sig iväg igen...

Jag älskar sol, sol och åter sol...
Vädret är bara helt underbart. Solen strålar och man själv kan ju inte låta bli att göra detsamma! Solbrillorna används flitigt nu ;)

Nu är det snart dags att sticka och hämta småtingarna på dagis. Jag är bara hemma en snabb vända efter jag varit hos frissan i några timmar. 

Håret blev jätte bra. Ljust och fint så nu ska solen få göra sitt. Kommer va mycket ute i solen så blir det ännu ljusare ;) Tack så mycket Nikki för hjälpen med mitt hår!! Riktigt nöjd är jag... Sen får vi se vad Niklas säger ikväll när han kommer hem. 

Nu går jag ut i solen igen. Vill inte sitta inne i detta ortloigt fina väder. Kram på er! 

Ps. Köpte lite små saker på Väla idag. Bilder kommer sen... Ds.

Nachi nach Janni  

Kommentarer
Postat av: ECVADOR

gott med musli :D

2010-04-15 @ 15:57:04
URL: http://ecvador.blogg.se/
Postat av: Sandra

tack :) kram..

2010-04-15 @ 17:05:08
URL: http://sandralithman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0