En ny dag, med massa kul =)



Idag är det Torsdag och mycket som ska göras idag. Jag ska hinna med en hel del så därför är det lika bra att börja tidigt. Sitter här och är klar. Väntar bara på att klockan ska bli tio :) Sen börjar dagen...

√ Ringa chefen och prata med henne

√ Ut till Väla och lämna in min ena klocka som behöver byta batteri
√ Till frissan kl 11.00

√ Hämta W&F på dagis kl 15.00

√ Passa syrrans dotter Lisa vid 17.30 tiden

Så ser min dag ut, så jag kommer ha att göra. Blir inte mycket sitta stilla, eller jo hos frissan men inte annars! Vad ska ni göra idag??

Nachi nach Janni


Kommentarer
Postat av: dj

gillar din bild. du ser extra bra ut.=)

2010-04-16 @ 15:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0