Äntligen hemmma !!


Brunetten Janni ... snart blir det tillbaka till den blonda tjejen igen ;)

Nu är jag hemma igen. Skönt har ju inte varit hemma på hela dagen. Först stack jag till jobb tidigt imorse och sen stack jag direkt hem till lillasyster efter jobb för vi skulle fixa lita ärenden och sen därifrån direkt hem till Svärmor & Svärfar och åt middag :) Nu har jag precis kommit hem och håller på att fixa i sovrummet så det blir klart. Jag vill nämligen gärna sova i min säng inatt! Är trött på att dela soffa med Niklas. Blir så himla trångt om natten. Inte skönt alls. Det är bättre att dela säng med honom, för då har man ialla fall varsin sida :)  

Nachi nach Janni  


Kommentarer
Postat av: dj

gillar den bruna färger faktiskt. tycker det passar dig...

2010-04-05 @ 09:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0