vilken dag!

dagen började absolut inte bra... vaknade men huvudvärk och den ville inte ge med sig. tog tablett men de hjälpte inte. gick o la mig igen efter lite frukost. sov hela dagen. vaknade när min lillasyster kom hem. kände då att jag va ganska hungrig. gjorde lite mat, tog en ny tablett och gick o la mig o tittade på en film! jag har ju aldrig tittat på LASSIE så den lånade jag av ida <3 igår. tittade på den och åt lite mat. huvudvärken började nu släppa, vilket va otroligt skönt. jag hatar att ha ont i huvudet... tack så mycket ida för en trevlig dag igår. jag va ju hos lena igår och fixade naglarna :) blev super bra med vit fransk manikyr. sen gick jag hem till ida och stannade där hela kvällen. vi hade jätte kul. vi tog de bara lungt och tittade på tv och snackade en massa skit :) alltig kul ! imorgon kommer lilla lisa :) hon ska va här hos moster hela helgen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0