trött!!!!!




Faan vad trött jag är! Börja jobba sju imorse och sluta tre idag...
Samma tider imorgon sen är man ledig =)
Nästa helg är det lite bättre tider... från åtta till två ! hehe

Längtar tills tisdag! Då är det den 3 november och då har jag och min varit tillsammans i två år ♥

 Då ska jag och Niklas ut och äta på något fint ställe med god mat! Sen ska vi ju ge varandra våra brev som vi skrivit till varandra... ska bli så kul att läsa vad du skrivit till mig ♥

 

  Men nu ska trötta lilla janni titta på en film och sen ska hon gå och sova, ska ju upp tidigt imorgon...
Men alla ni andra som inte ska de får ha en super duper trevlig kväll ...
Glad Halloween allesammans ... festa gärna lite för mig med =)


Nachi nach Janni ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0