tis,ons...

varit en lugn och skön dag idag. älsklingen kom hem på lunch och vi åt tsm.alltid lika mysigt ! annars har jag mest tagit det lungt och inte gjort ngt speciellt :P hehe. har hjäpt syster lite med datan osså. man får ju slå sina två kloka huvud ihop!
 Idag har jag osså skrivit brevet till min älskade niklas. vi har ju bestämt båda två tsm att vi ska skriva ett brev till varandra om varför vi älskar varandra och så! detta ska vi göra för att vi snart varit tsm två år :D ( shiiit vad tiden går fort...ibland känns de ju fortfarande som man e nykär...) så de va skönt att få skriva klart brevet idag. imorgon får jag skriva det ordentligt, pennan gick ju lite fort innan så får skriva det ordentligt fint imorgon!!
 Imorgon ska jag osså iväg till LENA hon ska ju fixa till mina naglar ! jovisst ....var femte vecka åker jag till lenas salong och blir fin! hon e ju bara såå super duktig, jag har ju alltid så fina naglar. får mycket beröm för dom ! heheh
 sen ska jag träffa min goa lilla tös IDA imorgon osså! vi ska till stan o göra den osäker. alltid lika kul... vi får ta en god fika eller något sånt trevligt. sen skulle vi ju kunna shoppa upp hela helsingborg, men de ska vi inte. vi får spara lite till alla andra osså... plus våra egna pengar ,hihii :) någon som jag dock vet shoppar för fullt dessa dagarna är ju min lilla emma <3. hon är uppe i stockholm med sin syster o gör av med en massa pengar! shoppa på du gumman ! yo go girl.... =)

nu ska jag faktiskt titta på en film och sen hade jag tänkt att sova kudde ! men jag får komma in imorgon igen och uppdatera er på hur dagen i stan blev med naglar o fika o allt! vi hörs pusspuss!

nachi nach jAnni

           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0