sista lediga dagen innan jobb...

Träningen igår gick faktiskt riktigt bra. Kändes gott att få sprina och trötta ut sig riktigt. Kul att fyra nya tjejer börjat i laget osså :) alltid kul med lite nya personer och så! Så vi ses på tisdag igen tjejer :)

Sovit fruktansvärt gott inatt. Jag behövde nog sova ordentligt för jag har inte vaknat en enda gång inatt! Vilket är ovanligt för att vara mig, brukar vakna hur många gånger som helst varje natt men sen somna om direkt igen. Så de va skönt att få sova en hel natt utan att bli "störd". De MÅSTE vara för att jag hade min älskling bredvid mig. Jag känner mig så trygg och glad när du ligger bredvid mig. Känns som ingenting kan hända mig när du är här!

♥♥♥

Nu är det snart dags för lunch här hemma med mamma och två små underbara pojkar! Moster älskar er såå mycket ! Blir lite fisk och potatisgratäng på menyn idag! Igår kväll var det kotlett med kokt potatis och brun sås.... Riktig svensk mat som bara är såå himla gott! Svensk husmanskost är ju bara helt underbart...

Nu ringer telefonen osså ... får se vem de va som ville mig något kul...
De va min älskling =) han kommer hem hit en sväng och äter lite lunch med oss! 
Så nu måste jag lämna datan en liten stund men lovar att komma tillbaka om ett litet tag och skriva lite till.

Puss & kram 

Nachi nach Janni ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0