shopping !

Anna ringde mig för någon timme sen och frågade om jag hade lust att sticka ut en sväng på väla och shoppa lite... klart jag följer med. De e ju alltid kul att titta på kläder, skor och allt de där härliga :) hehe.
 Ska ringa henne nu tänkte jag och höra hur det går för henne. Om hon börjar bli klar. Jag får visa sen om jag hitta något fint till mig själv. Men jag blir inte jätteledsen om jag inte gör de, har ju handlat en del på sista tiden. Kanske ska hålla igen lite ! hehe. jaja skit i de. De jobbar jag in ikväll. Ska till Anna & Marcus och umgås lite med Wilma och Freddie ikväll... en liten stund iaf, innan dom ska sova! Sen får jag väl roa mig framför tvn resten av kvällen när barnen sover...
Anna ska ju se matchen och Marcus spelar ju själv... sen efter matchen ska dom ha typ avslutningsmiddag för Henrik, de e ju hans sista match ! Så jag vet inte alls när dom kommer hem ikväll, eller snarare inatt! Men de gör ingenting. Klart dom ska hylla och fira en sån stor person och fotbollsspelare!!!

Ps. Lycka till Henrik med vad de nu blir dom kommer sysselsätta dig med, kommer säkert göra de hur bra som helst!

hörs sen ! pussokram

Nachi nach Janni ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0