nytt jobb :D





Då är det dags för mig att byta jobb!! Jag har ju tidigare jobbat på en förskola här i helsingborg men nu är det dags för något annat. Jag va på mitt nya jobb (Plejehjemet Grønnehaven) igår för att skriva på papperna. Det ska bli riktigt kul att börja jobba i danmark igen och man tjänar ju bra :) alltid kul med pengar.
 Kan ju behövas nu när jag och niklas snart ska flytta ihop. Jo! så e det! vi ska bara hitta "vår" lägenhet. Någon som passar oss bra och som vi båda är nöjda med... ska bli riktigt kul, att titta på lägenheter och välja möbler och allt det där roliga! Men de blir nog inte nästa vecka vi flyttar. Men om någon månad kanske. Vi får se hur de går och om vi hittar något som passar oss... fortsättning följer :P hehe


Nachi nach Janni ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0