Lunch !

Har precis pratat med niklas i telefonen :) han ringde och sa att han hade lunch nu på jobb och ville komma hem och äta lunch tillsammans med mig. Så han skulle köpa med sig varsin sallad! ska bli trevligt att äta lunch med honom innan man drar vidare ner till stan och fixar naglarna ! Jag har dock ett liten "problem" hehe vet inte hur jag ska göra dom idag! ska jag bara ta vanlig fransk manikyr eller ska jag ta någon annan fin färg! förra gången tog jag rose med glitter i... jag har varit super nöjd med det men de e ju kul om man varierar sig lite. tror ändå att jag kommer att välja vanlig vit fransk manikyr... jag tycker det är snyggast ! men men de e ju några timmar kvar så jag kanske hinner ändra mig... vi får se efterår vad jag valde !! nu ska jag fixa håret lite innan niklas kommer... nachi nach

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0