i efterhand :P

Jag och niklas åkte ju ut en snabb sväng till väla i lördags . Vi kom ut där ungefär vid fem tiden så det var inte mycket tid vi hade på oss eftersom dom stänger sex. Men vi gjorde de vi skulle väldigt effektivt!
 Jag fick köpt en svart fin klänning till mig själv och niklas hittade två par jeans, en skjorta och ett vitt snyggt skärp! båda jeansen var mörka med lite speciella detaljer på ! Skjortan va en svart och vitt tunnrandig... jätte fina kläder som passade skit bra på min lilla älskling <3 riktigt snygg va han på kvällen! Snyggast av alla om ni frågar mig :) hehe...

hittade tyvärr inte skor då men de kommer ju fler tillfälle! Hittar säkert några snart... jag har ju en del andra så det går nog ingen nöd på mig... hehe

Sen var de ju dags för FEST på kvällen... vi stack till festen, vi va så klart sist av alla att komma dit, hehe men de e ju inget ovanligt när det gäller oss. Men bättre sent än aldrig. Vi hade faktiskt riktigt trevligt . Trevligt folk och en avslappnad stämning. Kändes som detta kunde bli en toppen kväll! Men de e ju inte alltid de blir så fast man tycker att det verkar som att de kan bli det. Hade trevligt och kul till en början men sen blev de ju som det oftast blir mellan två speciella personer. Nu ska jag inte nämna några namn för det vill dom inte, och jag behöver ju inte berätta allt om dom här heller, men jag kan ju säga så mycket som att jag vill ju inte hamna i den situationen igen. De förstörde ju hela kvällen båda för oss andra men speciellt för min älskade vän <3 hon va allt annat än glad på natten. Jag och niklas bestämde oss för att vi inte ville lämna hennes ensam så därför stannade vi över natten... 
De känns jättebra att vi gjorde den men nu så här i efterhand undrar man om de verkligem behövdes, eftersom hon totalt har ändrat åsikt nu! Du är fortfarande en mycket bra vän till mig och jag vill inte ändra på dig, men jag hoppas verkligen att du en vacker dag ska se saken från mig och andras håll... för du mår inte bra av det här och de kommer du inte göra längre fram heller !, fast att du tror de just nu ! Men men jag kan inte mer än att vara där för dig och hoppas att du själv kommer att inse detta! Jag håller absolut inte med dig i ditt beslut men jag ska stötta dig iaf, för det är vad riktigt vänner gör. 

De är ditt beslut och de e du ska ska leva med det ! Hoppas bara för ditt eget bästa att du valt rätt! För jag skulle inte stå ut med att se dig må så dåligt igen !!! Tänker på dig vännen ... <3<3<3


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0