hjälp!!!

härligt att åstorp vann igår :) va kul att titta på dom, synd bara att sara inte spelade men men kommer fler matcher. hoppas du spelar nästa :)jag o niklas kommer och hejar...

måste ju osså bara skriva om ett program på tv3 igår ikväll. kommer hem från åstorp och tvn e på och klockan va typ halv nio. då va de ju ensam mamma söker på tv. nu skulle jag ju ALDRIG vara med i ett sånt program men nu dom som vill de , de e ju helt upp till dom. alla ser vi ju olika på saker .
 men nu e jag ju tvungen att säga min åsikt. fritt land! hehe
 att man för det första vill ha kameran in i sitt privatliv och låta hela sverige se "hela" ens liv. de e för mig bara helt oförståligt. de heter ju inte PRIVATliv för ingenting.
 och sen för det andra hur kan man ens tänka tanken att när man e 37 år gammal ska börja dejta någon som e 22 ÅR !!??? speciellt när man har fyra barn varav den älsta är 17 ÅR . bara fem år yngre än hennes dejt. detta för mig e fullständigt obegripligt och faktiskt äckligt... Sen är hon säkert en jätte go och trevlig tjej och de tvivlar jag inte alls på. men någonstans tycker jag att man som mamma och som förebild för många måste dra en gräns. jag har faktiskt sätt alla program av ensam mamma söker på tv3 play och jag kan säga att hon var en av dom tjejerna som jag tyckte om mest men när jag sen såg att hon valde vidare en 22 årig kille och sen en 25 årigen ändrade jag helt ... jag tycker fortfarande att hon verkar vara en snäll, go och rolig tjej men nej en sån person kan jag faktiskt inte ta på allvar ! för mig finns inte någon respekt att ge åt henne. tycker de e pinsamt... hade jag varit hennes barn...ja, då vet jag inte vad jag gjort! jag hade aldrig låtit mig filmas om min mamma hade dejtat någon som är 5 år äldre än mig... hade skämts något så fruktansvärt...

så ja! nu fick jag sagt de. kände att jag var tvungen att få avreagera mig lite. och de e inte ofta jag bryr mig hur andra lever och hur dom väljer att göra i sina liv. men i detta fallet blev de bara för mkt för att jag skulle kunna vara tyst.
 en sista sak! trots att jag inte på något sätt förstår eller håller med helena så önskar jag henne lycka till i jakten på kärleken.
nachi nach avreagerad janni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0