fredag :)

ännu en vecka har gått o nu e det helg igen :) vilket e skönt.

i helgen händer en del... ska bli kul att ha saker att göra hela helgen... känner kanske inte så under tiden, haha de får vi se!

idag ska jag först träffa ida <3 i stan vid fem tiden.. ska bli riktigt trevligt och sen ska jag direkt vidare hem till anna o marcus. ska bli kul att träffa Wilma o Freddie idag :) ni e för goa ni två !!

men men nu ska jag in i duschen. måste göra mig iordning om jag ska hinna äta och hämta lillasyster i skolan innan jag ska iväg... 

ha de fint pusspuss 

ps. vi ses senare älskling, vi ses hos anna o marcus! 

Nachi nach / janni



                                


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0