En sväng på väla!





Kunde inte låta bli att handla lite till... men de va faktiskt kläder som jag behövde ! hehe...
Det blev en mörkgrå vanlig bomullströja och sen blev det två linnen ! Ett ljusgrått med lite mönster fram på och sen ett rosa med leopardmönster på ! De blev jag riktigt nöjd med. Får lägga upp bilde på det senare ...

Just nu har jag två vilda pojkar bredvid mig. Dom sitter inte stilla i många sekunder men får väl hitta på något som kan sysselsätta dom ! Sen e de ju snart mat :) gott gott. E ju lite hungrig nu.

Träning ikväll osså ... hoppas det går lättare att träna idag.. kändes ju lite tungt i tisdags men men de kommer jag snart in i igen :)

hörs sen...

Nachi nach Janni


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0