början av tisdag...

nu får jag skriva ikapp lite! har inte haft tid riktigt att skriva dom senaste dagarna. de har varit mycket sista tiden ju. har ju hänt en del med lite kompisar och så plus att jag har varit o fixat nytt jobb =) så de e faktiskt jätte skönt och kul !

just nu gör jag inte så mkt. sitter här och skriver lite samtidigt som jag väntar på att alexandra och rebecka ska komma hem och höra av sig. vi ska träffas och hitta på något kul... vet inte alls vad !

lillasyster linn och två av hennes kompisar är på övanvåningen just nu och håller på med något skolarbete, där dom ska spela in en film ! hehe dom skrattar väldigt mycket och får göra om hela tiden. de kan nog ta sin lilla tid innan dom är klara men den filmen... sen vågar man ju inte säga mycket heller. man vill ju inte komma med i filmen. försöker hålla mig här nere och tyst samtidigt!! hehe blir spännande sen när den e klar och man får se den !

niklas va här innan och åt lunch med mig och linn! såå mysigt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0