blev bra iaf =)

måste ju berätta om igår! ja var ska man börja ! hände ju en del... så här var de ju tänkt. vi skulle hem till ida och festa där! trevligt skulle de bli. alla va på gott humör o tyckte de skulle bli kul. men honey kunde tyvärr inte följa med för han va tvungen att jobba. och sen blev anestis sjuk o dejan kunde inte och emma va trött o så! och ja, de va många som inte kunde lr halv kunde... därför fick vi skita i de och bestämma oss för att vi får göra de nästa helg istället. de ska ju bli kul men lite tråkigt att de inte blev igår. men det löste sig faktiskt riktigt bra för jag stack hem till ida iaf och satt o hade trevligt. vi gjorde inget speciellt men de va kul o mysigt att bara umgås. jag, ida,dejan,acke och mabbe hade faktiskt skit kul ! så mkt kul skit de finna på internet asså ! helt otroligt. jag ska lägga upp några saker här på bloggen så ska ni få se! helt otroligt... skratta så jag inte fick luft... Tack ida och ni pågar för en riktig trevlig lördags kväll... Vill bara säga att jag saknade min lilla älkling väldigt mycket igår fast jag hade kul !! om ni hade vrit med igår hade ni fått de bevisat för er att man kan ha kul o trevligt, en riktigt bra lördag kväll fast man inte festar o dricker och allt vad de hör till !! Nachi naci

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0