Aaaahhhhhhhhhh

E sååå himla trött på detta!!

Min mage e uppsväld och jag har ont !
killar! ni kan va glada att ni slipper sån här skit. För just en gång i månaden är det faktiskt skit. Men sen är det ju tur att de e vi tjejer som har de. Tyvärr killar ni hade aldrig klarat det ! 
 Men får se det positiva med det och de finns ju faktiskt många positiva saker med det. hehe 
 Som tur e så är det ju snart över för denna månaden. varar ju bara i en vecka :) hehe 

Idag har jag ju gjort lite annat osså... 

Bland annat har jag varit hemma hos syster yster och passat lilla älskade Lisa <3 ...och det kommer mera ! om jag säger så =) 
 Hon är bara för go den lilla busen ! hehe. skulle kunna sitta o titta på henne en hel dag, utan problem asså... 
 E de inte något hon säger , så är det något hon gör :) älskar dig goding!! 

Sen har ju min honey osså varit här idag <3<3 
 snart varit tsm i två år, och älskar dig mer för varje dag som går.      (L) NIKLAS ASSARSSON (L)

spelar ingen roll vad vi gör. vi kan sitta o titta på varandra lr sitter framför datan eller tvn, utan att de e tråkigt. så länge vi är tsm. hade man varit hemma själv hade man lätt blivit uttråkad men när Niklas e där e jag alltid glad... 

Finally I know what LOVE is ...            

Nu sitter man här framför tvn och datan och ännu en dag i mitt liv är snart slut... har skrivit lite av de som denna dagen har innehållit. nu sitter jag o slappnar av framför tvn innan det är dags att sova några timmar ...

Vi hörs och ses ... om ni har tur ;) hehe nä, men ni får alla ha det bra.

Puss o Kram skumbanan ! Nachi nach / Janni


                                          me and my honey <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0