vaccinera mig!

Nu ska jag gå och göra mig iordning lite. Jag ska iväg snart och vaccinera mig mot svininfluensan. Jag känner att de är lika bra att göra det. Man vet ju aldrig om influensan helt plötsligt blir livshotande för oss som är friska i övrigt också. De kan den ju göra, vem vet. Bäst att ta vaccinet så man känner sig lite säker :) hehe.
sen är det ju allt detta prat om olika biverkningar och så! Dom bryr jag mig inte om just nu... kommer alltid såna här disskusioner när det kommer ett nytt vaccin! Spelar ingen roll vad det är för sjukdom. Det är upp till var och en om man vill vaccinera sig. Punkt slut! Jag väljer att göra det! Sen får vi ta det från där...

Vi hörs sen när jag kommer hem ... då får vi se hur det gått. Om jag har förvandlats till ett svin eller vad ;) hehe. Ha det fint puss&kram

Nachi nach Janni ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0