Utgång med Camilla ♥



Ikväll då smäller det :) Jag och Camilla (min underbara vän) ska ner till stan och roa oss!
 Milla kommer hem till mig vid halv åtta tiden och då börjar vi så smått vår festkväll !
Vi va ju på systemet innan idag så nu gäller det är dricka det man köpte :)
Senare ikväll tar vi oss ner till stan och där ska vi ha super roligt. 

Kameran ligger på ladning så jag lovar att ta en del kort... dom kommer in så fort jag hinner med det!
Ikväll ska jag ha på mig en "spets" klänning och ett par svarta stövlar :) 
Kommer säkert något kort på det med! 
 
Senare kommer också bilder på vad jag köpte för något snyggt på familia idag :) 
Jag är super nöjd med mina inköp...  



                                                                                                                                                     Nachi nach Janni ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0