tiden går så fort

2 ÅR ... har jag och Niklas varit tillsammans imorgon. Vi träffades första gången den 3 november 2007 på en Halloween fest hon min älskade vän Camilla ♥

De va kärlek vid första ögonkastet kan jag säga. Från den kvällen har vi varit tillsammans. Den första månaden träffades vi varje dag :) och snart har det gått två år... (ibland känns det som många fler...)

Imorgon lovar jag att skriva upp brevet till niklas här på bloggen... men niklas ska först få läsa det. Det är ju faktiskt hans brev!   ♥♥

Imorgon ska jag också passa min systerdotter Lisa :) Syrran ska på möte innan jobb och mannen jobbar...så då får jag hjälpa till.

Sen är det ju träning också på kvällen...   

Nachi nach Janni ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0