This is it

Efter jobb igår åkte jag inom min syster för att hämta min plånbok som jag glömde där i tisdags. Då ringer Niklas och frågar om vi ska följa med hans bror o hans tjej på bio! Bio är ju alltid trevligt så visst ville vi följa med.

Dom hade redan bestämt vilken film dom ville se och de va ju Michael Jackssons film "this is it". Kanske inte den filmen jag hade valt i första hand men kan ju ändå vara kul att se den. 

Om jag ska säga så här! Michael Jacksson är ju verkligen duktig på det han gör och han har ju gjort sååå många bar låtar , både text, musik och dansen. Det är där ju inget tvivel om. Sen tycker jag personligen inte han e så himla bra förebild och allt de där, men det är ju bara vad jag tycker. 
Filmen var helt okej. Den var inte dålig men den va inte heller någon wow!! upplevelse. Kul att se hur han förberede sig inför det som skulle bli hans comeback inom musikvärlden men jag kan också säga att jag somnade faktiskt någon gång under filmen. Men sen är jag ju inte heller det största Michael Jacksson fanet!! 
Det är en kul och bra film för hans fan att se, men för dom som e lite mer som mig (tycker musiken o låtarna e bra men e mindre imponerad av honom som person) kan de bli lite för långtråkigt att titta på. Det är ungefär samma saker hela tiden. Bara olika låtar han repeterar...

Tack Niklas, Mattias & Sara för en trevlig kväll! Vi för göra om det snart igen :)  





Vad tyckte ni om filmen?? Bra? Dålig? Vad är er åsikt?   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0