Sorry!

Förlåt för att jag inte va inne igår och blogga. Men vakna senare än vanligt och då va det saker som skulle fixas... Utemöblerna skulle bäras in i garaget. Och det tog ju sin lilla tid! Shit vad tunga borden och stollerna va. Usch och vad tjej när det ska bäras sånt tungt. hehe

Sen stack jag och mamsen ut en sväng på väla för att handla lite julklappar. Vi vill inte ha alla kvar på lillejulafton så därför kör vi hårt på det nu. Jag tycker faktiskt själv att jag har varit väldigt duktig med handlandet. Jag är snart klar. Har bara lite små klappar kvar. För dom flesta är köpta. 

Jag har Niklas julklapp kvar. Vet faktiskt vad jag ska köpa. Kan tyvärr inte skriva det här för jag vet att Niklas går in och läser här senare. Inte så kul om han kan läsa på min blogg vad han ska få i julklapp. 
Hoppas att han blir nöjd med vad jag tänker köpa till honom. Mamma tyckte iaf det a en bra ide :) både snyggt och praktiskt hehe. mer än så får ni inte veta! Ni får vänta tills julafton ju! Spännande!

Lillasyster Linn handlade jag klart till igår och idag slog jag in dom :) så nu står dom här och väntar på den 24 december !

Efter väla besöket åkte jag och Niklas hem (möte upp Niklas ute på väla) och gjorde lite mat. Gott gott, hemalagad spaghetti och köttfärssås! mums :) 
Mamma stack en sväng hem till syster Jill och hälsade på Familjen Kvist ! 


 


Haha... snygg ellervad ? söte göte Janni ! ;)
Den bjuder jag på :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0