Seg träning

Idag var det en seg träning från min sida. Har så himla ont i magen (en gång i månaden ont) så jag mådde illa och de va tungt att springa idag. Pallar inte när man knappt orkar stå upp! Men men så är det ibland. På tisdag är det träning igen, då har jag inte ont i magen längre! Då jäklar :) hehe
Då är denna dagen snart slut och det är dags att kryppa i säng och sova och mysa lite med Honey ♥ kanske titta på någon film eller något :) alltid mysigt !!
Imorgon är jag ledig och då ska jag umgås med min underbara vän Camilla :) Vi ska ut en sväng på familia vid lunch tid och sen på kvällen ska vi till stan och ha trevligt. Ska bli riktigt kul! Länge sen man festa! Så se upp... imorgon kväll i Helsingborg kommer där två riktigt snygga tjejer! jovisst de e vi :)
men men nu ska jag sova. får komma in imorgon igen och berätta mer...
God Natt, Sov Gott & Dröm Sött
Puss&Kram Nachi nach Janni ♥

Haha lilla jag i Honeys bil


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0