Resten av veckan ...

TORSDAG:

Ut till Norra Vram och träffa Jennie och prata om eventuellt extra jobb. Skönt att kunna jobba lite extra i Sverige och känna lite extra pengar nu när det snart ska till att flyttas :) så imorgon får vi se hur det går...
Sen ska det tvättas lite också här hemma. Vill ju ha kläderna rena och fina så man kan använda dom :)
Ska också en sväng inom Anna & Marcus och prata med Marcus och så! Blir väl vid halv fyra / fyra tiden skulle jag tro.
Eventuellt (om jag hinner) ska jag osså köra ner med lillasyster till banken och hjälpa henne att få fixat med hennes konto och pengar. De e något fel med det, för pengarna kommer inte direkt in på kontot varje månad. helt konstigt. Så de måste ju också fixas :)
Ikväll är det ju träning också! Ska bli kul och skönt att träna ikväll för jag missade ju förra träningen, eftersom jag jobbade!

FREDAG:

Jag har faktiskt inget planerat på fredag än. Vilket hör till det mycket ovanliga :P hehe men det kommer säkert dyka upp många olika förslag inom kort. Men skulle de va några ideer som jag inte är sugen på så kan man ju alltid stanna hemma och titta på Idol och bara ta det lungt. De är ju inte helt fel de heller. Men jag måste erkänna att Idol är inte alls likakul längre nu när Erika inte är med. Hon åkte ut på tok för tidigt. Men men de är ju tävling så det är bara att acceptera...

Min Idol topplista på dom som är kvar:

Erik
Reza

Eddie
• Calle
• Tove

Mariette 


LÖRDAG:

På lördag är det dags för Gantofta ifs "avslutningsfest" eller vad man ska kalla det. Det ska delas ut träningspriser och sånt. Alla lag i klubben träffas och har en trevlig dag tillsammans. Sen kommer det ju (som det gör varje år) en "hemlig" gäst. En känd fotbollspelare kommer och hjälper till att dela ut alla priser... Jag vet vem gästen är !! För det är jag som har fixat så han kommer. (Tur att man kände honom :P haha) 
Lördag kväll blir förhoppningsvis bara lugn och skön den med. men det är aldrig något man kan veta när det gäller mig. Kan hända mycket innan vi är där... får se hur kvällen blir.

SÖNDAG:

Niklas ska spela match på söndag. så det får man ju kolla på. Awe min lille sötnos, duktig e du :)

Sen kan de ju va så att man får in och jobba i helgen också. Men de vet jag inte säkert än. Vi får se hur det blir med de. Något annat som jag också skulle vilja hinna med i helgen, antagligen blir det i så fall på söndag är att åka ut till väla och köpa lite julklappar. Jag har ju köpt en del men där finns några kvar ännu. Jag hatar att springa sista dagarna innan jul och köpa julklappar. Det är ju så många människor som gör det och jag hatar det. Alltig så mycket folk och köer överallt och  personerna är som galna... nästan så man blir rädd ju! Nä, shopping ska man kunna göra i lugn och ro. Det är ju det som är grejen med shopping. Därför har jag bestämt mig för att se till så att alla klappar är klara i början av december. Så kan man njuta resten av julmånaden ända fram till jul! Annars blir det bara en så stressig jul :( inte alls kul.

 


Ja! de va resten av denna veckan. Så får vi se hur väl detta stämmer med hur det kommer att gå ... kan ju blir en del grejer som ändras lite :P Men i stort sätt så kommer der se ut ungefär så här!  






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0