Poliskontroll.




Skulle köra lillasyster Linn till skolan imorse och på vägen ditt blir jag stoppad av polisen. "Då va det dags för kontroll" "Körkort vill jag se och sen ska du få blåsa här" :P hehe. så tråkigt. Plus att de är riktigt jobbigt att blåsa i den där maskinen. För man ska blåsa så himla länge... men duktig som man e så hade jag ju inte någon alkohol i mig :)
Från det att han stannade mig tills det att jag körde iväg igen tog ungefär 1 minut :) hehe. Gott Janni!!
Bilen var där inget med, Ingen alkohol i kroppen och Körkortet var helt i sin ordning.
Då känner man sig nöjd, och nu vet jag att allt e okej med bilen och att körkortet "fungerar"

Jag blev stoppad för typ några veckor sen också ! Två gånger på kort tid, ja dom vill nog sätta ditt mig... hahaha men de kan dom inte! För jag är så duktig och sköter mig =)  



Nachi nach Janni ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är mkt mer spännande att köra full.

2009-11-09 @ 10:09:42
URL: http://whatbananadid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0