nöjd med min lediga fredag

Jobbat hela veckan så det var skönt med en "fridag". Stack hemifrån vid kvart över sju. Va hos milla vid kvart i ungefär :) Klockan åtta bar det av till Ullared. Jag och Milla körde efter "hazzan" på väg upp. Herregud vad roligt vi hade i bilen. Vi skratta å vi grätt...bokstavligt talat!! Längesen jag har haft så kul, Tack för det Milla ♥

Hade jätte kul och trevligt tillsammans med dig i Ullared milla. Fick handlat många bra saker. Såklart som alltid var jag värst på att shoppa. Men men det bjuder jag på :) hehe. Trots att man handla för några tusen så va de värt det. Man får ju så otroligt mycket för pengarna!

Jag personligen ÄLSKAR Ullared. Tycker det är jätte trevligt att gå där och sen e de ju å billigt vilket ockå är kul. Sen är det ju inga skit saker för att det e billigt, vilket e toppen!! Så nu vill jag höra er åsikt om Ullared. Vad tycker ni? Håller ni med mig ? ;)

 

 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0