Mina kläder...

Nu sitter jag här framför datan och funderar lite. Jag har precis städat hela huset och röjt och haft mig:P hehe skönt nu när de är klart!
Så nu sitter jag och funderar om jag ska rensa lite i min gerderob. Innan när jag tvätta och skulle ta upp den rena tvätten så märkte jag att jag inte har mer plats för mina kläder. Det är fullt överallt. I byrån, i kläddkamaren. Ja, överallt. Det får helt enkelt inte plats mer. Så därför fundrar jag på om jag ska ta mig en titt och kolla om där är saker som jag kanske inte vill ha längre eller om jag helt enkelt måste skaffa större garderob! haha kan ju va så också! hihi....

Men jag vet en som blir glad nu iaf. Frida, Niklas lillasyster har tjatat på mig länge nu att jag ska rensa bland mina kläder. Så att hon kan få det jag inte vill ha mer! Så det är ju kul. Att kläderna i så fall kommer till nytta fast att det inte är hos mig. Känns ju tråkigt att behöva göra av med en massa kläder. Så det är ju positivt att dom inte bara hamnar i soppbilen. Men faktiskt annars när jag rensar (gör ju det med jämna mellanrum, det måste man) så brukar jag skicka kläderna till röda korsets insamling eller något liknande. Känner man ju sig lite duktig fast att gör av med sina älskade kläder. Jag önskar ibland att man inte behövde rensa och att man bara kunde spara alla kläder och köpa nya med jämna mellanrum. De hade varit toppen! hehe 

Andra kanske tycker, ja, men det är väl ingenting att slänga lite kläder ibland. Men för mig är de det. Jag älskar kläder och har svårt att göra mig av med mina. Känns som om man slänger iväg en liten liten bit av sig själv. Så därför brukar det ju bli något nytt fint klädesplagg efter man rensat. Så man blir lite glad igen :D hehe jaja, sån e jag ...

            
                                  Först slänga !                                                                          Sen köpa nytt :)


Ps. kommer in sen och berättar hur det gick med rensningen Ds.                                                         
                                                                                                                                 
                                                                                                                                       Nachi nach Janni ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0