Min blogg = jag skriver vad jag vill!!!!

Heej allihopa! Vill bara säga några saker. Detta är min (janni simonsens) blogg. Det betyder att jag bestämmer vem eller vad som skrivs här. Jag får skriva precis vad jag vill om mitt liv. Är det sen någon som inte tycker om de! Ja, då får dom väl sluta läsa den. Eller är jag så viktig att följa??

Jag valde att skriva ett inlägg tidigare som heter "försvunna vänner" vilket jag är glad att jag gjorde. Nu känns det ännu bättre än vad det gjorde innan jag skrev det.

Jag har rätt till mina åsikter (speciellt på min blogg) och kommer fortsätta att skriva dom. Så är det med den saken. Det kan ingen göra någonting åt! Punkt slut.
Jag bryr mig inte om vad andra tycker om de. Om dom tycker del är fel eller inte . Could´nt care less !!

Så nu fick jag det sagt... :)

Vi hörs lite senare :) Nu ska jag ringa Milla ♥
                 
                                                                                               


Camilla & Jag ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0