Mezo med Emma ♥

Jag & Emma träffades i stan idag vid två tiden och tog en fika på Mezo! Alltid lika trevligt att träffa dig gumman ♥ Har alltid något kul att prata om. Allt från Ullared till att köpa hus.


Snacka "skit" med tjejkompisar är nog bland det bästa som finns, ellerhur!?
At least I love it!! :)


Något som dock va lite tråkigt va att jag blev sen för jag hittade ingen parkeringsplats ! De finns så himla dåligt med det i stan. Tråkigt! Så det slutade med att jag fick ställa mig borta på GA/Söder. Vilket för er som inte vet, är en liten bit bort. Tar cirka 10 minuter att gå! Inte jätte kul men men inte mycket att göra! Så nu tycker jag att det ska göras fler parkeringplaster i stan ! Billiga sådana osså, typ som på nic. För där är ju alltid fullt...


Tack Emma för en jätte trevlig dag på Mezo! Vi ses igen imorgon, då hos Jimmy ! Då ska vi vinna över killarna, haha precis som vi brukar :)

 

 

 

Både jag & Emma tog varsin Varm Choklad & Kladdkaka :) Riktigt gott!

Riktigt satt och myste gjorde vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0