Lussekatt

Kommit hem från jobb och varit och hämtat mamma på jobb också. På vägen hem fick man ju in om och handla lite. Men så himla tråkigt att vara utomhus! Vilket väder. Det har ju regnat hela jäkla dagen. Storm är det osså ute! Tur man inte har lagt ner någon tid på frisyren imorse. För det hade varit onödigt ! Regn och blåst är inte bästa kompisar med frisyren :P hehe.

När jag nu kommit hem så tyckte jag det va dags för något gott, som kunde pigga upp nu när vädret inte gör det! Därför blev det en Lussekatt, första detta året. Gud vad gott de va :) jag älskar det. 

Nu sitter man här framför datan och tvn och tar det lungt. Slö efter en dag på jobb. 
Syster sa att det var fotboll ikväll, så det blir väl att man tittar på det om det inte dyker upp något annat. Sveriges första landskamp med den nya tränaren Erik Hamrén. Sverige mot Italien! 
Heja Sverige ! :)

   
Undra om man ska ta en lussekatt imorgon också när
jag & Emma ska fika i stan. Vi får väl se!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0