lördag 091114

Avslutningsfest med Gantofta IF!

Härlia alla små pojkar och flickor som va på Grönadal idag. Ni skulle sett dom när dom fick springa fram till Marcus efteråt och få autografer. Dom va ju så söta! En av deras stora idoler. Awe så roligt att se! Tack Marcus för att du kom, det betydde mycket för alla blivande "fotbollsproffs" hehe. Sen va de ju mer än dom små som tyckte det va kul. Fanns ju många vuxna som osså tyckte det va kul! hehe. Tack alla som va där för en trevlig lördag :) 

Ps. Jag tyckte iaf att skämten ni drog va roliga fast att dom va lite torra... hehe men det gillar jag. Ni försökte ju iaf :) Så länge man gör sitt bästa, hehe. 


                                                            





Bio med Milla, Aleks & Niklas!

Ikväll ska jag och Niklas gå på bio med underbara Milla och Aleks. Vi ska se Paranormal activity. det ska jätte kul att gå på bio ikväll. Sist jag gjorde det såg jag ju This is it, vilket inte va min favorit. Hoppas och tror att denna filmen är bättre och mer min smak. Sen är det ju en perfekt dag att gå på bio. Det är riktigt mörkt och tråkigt väder. Perfekt bio kväll :)
Efter en förhoppningsvis bra film på bio så tänkte jag och Milla att det kunde vara kul att gå ut i stan och ta något att dricka. Det va ju ett tag sen så det passar ju bra nu då! Så det ska osså bli kul att göra det tillsammans igen, "Just like the good old days" :) hehe




Vad tror ni ? Bra eller dålig film? Har ni sett den? Vad tycker ni om den?



                                                                                                                                                            Nachi nach Janni ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0