Klassiska Brownies :)

Vi hade ett recept på på jobb på Brownies som var lätt att göra och smakar toppen gott :) Så nu sitter man här på sin lediga dag och gör Brownies... mums mums.
Dom är inne i ugnen nu är cirka 6 minuter kvar hehe sen är det bara att äta!! Får sätta mig framför tvn och hitta en bra film ... det är ju sånt riktigt tråkigt väder :( men men då hjälper det med en bra film och lite Brownies...





Annars händer det inte mycket idag. Har varit på lite små ärenden och så plus att jag har tvättat idag igen. 
Ikväll vet jag inte om det händer så mycket mer. Jag skulle igentligen ha jobbat kväll men det blev inte så tillslut iaf. Rätt skönt om jag ska va ärlig :) hehe. Imorgon e jag ju osså ledig så de är ju trevligt. Fast ledig från jobb betyder ju inte att man inte har saker att göra. Hela dagen imorgon är ju redan uppbokad. Det är Gantofta ifs "avslutningsfest" Jippi! hahaha. 

Som jag har sagt tidigare så kommer det ju en "Hemlig gäst" till gantofta imorgon och jag vet ju vem det är. Jag kan säga såhär! En framgångsrik fotbollssspelare som just nu spelar i HIF. 
Han har tidigare spelat i bland annat Tyskland och Danmark...
Vem kan de va?? 
Ska jag säga det....??








 
Marcus Lantz!



Awe lilla Niklas är sjuk idag. Han har blivit dålig av sin vaccination. Han känner av yrsel och sånt :( stackars dig honey ♥ Ring om det är något :) 

Nu ska jag se film.
Hörs sen
puss&kram  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0