igår tisdag

igår va det tisdag och då hann jag tyvärr inte in på bloggen och skriva något kul. hehe. först under dagen skulle jag förbereda för att fönsterputsaren ska komma nästa vecka. Så jag har på alla fönster i hela huset (vilket är många) tvättat och gjort rent runt om. Så på tisdag när han kommer och gör våra fönster rena så är det tip top fint sen! både på och runt om! Gud vad duktig jag är va?? hehe 

Sen igår kväll "jobbade" jag. Det gick hur bra som helst. Inga problem, fast att Wilma inte ville sova men men så är det ibland. Freddie sov gott 10 minuter efter jag lagt honom i sängen. Vi ses igen på lördag :)

Denna veckan är det faktiskt en del som händer i mitt underbara liv. hehe. Så här ser veckan ut: 

Måndag:
Barnmorskan 14.00
Till Väla med Alexandra & Rebecka
Hem till moster Gittan som fyller år 

Tisdag:
Förbereda inför fönsterputsaren
"Jobba" Wilma & Freddie
Träning 20.30

Onsdag:
Städa huset & tvätta lite kläder

Torsdag:
Jobba 7.30-14.00
Ringa Jenny ang kalaset på lördag
Till apoteket och hämta ut recept  
Träning 20.30

Fredag:
Ev jobba
Utgång med Camilla ♥

Lördag:
Kalas för Ludwig & Malte 15.00
"Jobba" Wilma & Freddie

Söndag:
"Jobba" Wilma & Freddie
Handla julklappar med storasyster & Mamma

Detta är hur vecka 48 ser ut än så länge. Kan bli en del ändringar som ni vet men men på ett ungefär!

Ses & hörs Nachi nach Janni ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0