I love clothes !!

Finns det någon gång på året när det inte är kul med kläder?? Nä, det kan jag inte tänka mig. Året runt finns det kläder som man bara vill ha.
Jag tycker det är så himla roligt att vi har alla våra årstider i det här landet. Det gör att vi får köpa både sommar,vinter,höst och vårkläder :) Vilket ju bara är för härligt :) Finns ju så himla mycket kul och fint !
Jag skulle kunna handla kläder varje dag, om jag bara hade haft pengar till de. Men som tur är så finns där ju en gräns hos mig, där finns ett stop ! Vilket är skönt. Så jag "förhandlar" mig aldrig  och köper bara det jag har pengar till :)

Här kommer en del fina kläder & skor!!  :) Me like!!


        Snygg Bolero med fint silver mönster!                                     Härlig klänning med fina färger!

                                                                                     Toner av lila !
                                                           Två fina klänningar med en underbar färg , Lila!
      
Otroligt fins skor med ett snyggt blått & guld mönster                                        Härlig "puff" kjol :)        
            En favorit hos mig! Love this shoe...                                      För söta. Fina svarta klassiska. Love the details!

               Enkel super fin svart klänning!                                 Love this one! Denna tillsammans med favorit skorna :)
                        
                                            
                                   Sist men inte minst :) En jätte söt & härlig topp. Jätte fin till ett par svarta tajta jeans!



          Är inte kläder bara underbart ?? Detta va bara några favoriter hos mig, tro mig det finns mycket mycket mer :)


                                                                                                                                        Nachi nach Janni ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0