hemma igen

Hej Hej då  va man hemma igen efter en liten tur ner till stan...nä jag har inte varit och shoppat jag har varit ute på viktigt ärende!! haha
Jag har varit nere hos barnmorskan, nere på najaden i stan.

Nej!!! Jag är inte gravid! Jag försöker inte bli det heller, just därför jag va hos barnmorskan. Va och fick ett nytt recept utskrivet. Så nu blir jag inte gravid dom närmaste sex månaderna :)
 

Nu är jag hemma och väntar på att Alexandra och Rebecka ska ringa! Vi ska åka ut till Väla en sväng och köpa lite julklappar och ha det lite trevligt. Kanske blir en fika också :) Alltid trevligt.

Där är säkert mycket folk där ute, men hoppas för en gång skull att där är lite mindre folk... man blir så trött om där är för mycket folk. Men vi får väl se!

Ikväll bär det av hem till moster Gittan som fyller år :) GRATTIS MOSTER !! Det ska bli kul faktiskt. Då får man ju träffa lite släkt också. Det va ju ett tag sen. Kusinen Johannes ska ju osså komma och det ska bli kul för då kan jag ju få höra honom sjunga live! Jo, visst. Vi har nyligen upptäckt att han är värsta stjärnan på att sjunga :D 

Go knackebiff Go!!! hahaha

men men nu har jag lite andra små saker som ska fixas innan jag ska iväg med Alexandra och Rebecka. Så vi hörs lite senare !!

Puss&Kram Nachi nach Janni ♥

            
Jag tänkte jag skulle försöka handla mina sista julklappar idag. Har ju inte så många kvar så det är skönt. Blir nog en härlig fika också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0