Helgen närmar sig ...

Då är helgen snart här!
Men först ska vi ta oss igenom en härlig fredag :) Imorgon ska jag & Niklas hem till Jimmy. Emma,Anestis och Jimmys tjej Anna kommer också. Vi ska bara ta det lungt och spela lite spel och ha kul tillsammans. Så därför ringde jag syster Jill idag och hörde med henne om det gick bra att jag låna lite spel av henne. Såklart gick det ju bra! Tack syrran.
Imorgon blir det dags för mys och spel kväll med vännerna ! Ska bli riktigt trevligt :)

Resten av helgen är det jobb som gäller. Både Lördag och Söndag . Finns kanske roligare sätt att spendera sin helg på men de är goá pengar :) Sen har man ju som tur är ett jobb som är kul så det känns inte så jobbigt.

Imorgon ska lilla Lisa också komma hem till oss. Hon ska sova över :) mysigt som alltid ♥
Måste bara berätta en sak som hände idag! Jag skratta som bara den. Det va Lisa som sa det till mig. Kom ihåg att hon bara är två år!
Vi satt och åt lite macka i förmiddags då säger hon helt plötsligt när hon tittar ut genom fönstret!
" Eh ! Tråkigt väder... "

hahaha jag skratta så himla mycket. Det lät så himla kul ... en två årig tjej sitter och kommenterar att vädret är tråkigt. hahaha sååå kul !
Moster älskar dig vännen ♥


Nachi nach Janni ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0