gamla minnen <3<3

Hittade en del gamla roliga bilder på datan.
Så många minnen det finns bevarade i ett kort!


Jag & Milla på Bad Taste fest 2008


Lisa, Tage & Edvard tillsammans hos mormor 2008. Lika goá som alltid.


Jag & min Älskade lillasyster Linn. Jag älskar dig ♥


Tjejmiddag hemma hos mig!


Fira Mammas födelsedag ♥


Jag på Teds dop i september 2008


Nyår 2008! Emma, Catta & Jag


Jag & Niklas på Nyår 2008!


Natalie & Jag på Brännans födelsedags/Flytta iväg fest ♥


Jag & Emma på samma fest :)


Pekaren, Johannes & Jag på kusin Jennys 35-års fest !


"Kusin" Anna och hennes pojkvän Jonas är och hälsar på i Skåne.
Trevlig dag i Helsingör och kväll i Helsingborg hade vi tillsammans.


En solig och skön april dag. Jag och Lisa är ute och gungar,
något hon tycker är jättekul...


Emma, Sanja, Ida & Jag på Grekisk fest ♥ love you girls!


Här va lite bilder som jag hittade... Alltid kul att titta på. Kommer en massa minnen tillbaka då :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0