Efter kvällens sånger

Nu har alla Idoler sjungit och dom gjorde det bra allihopa!
Många talanger finns det i vårt lilla land :)

Mitt tycke om dom allihopa kommer här. 

Erik:
En otroligt duktig och charmig kille som har en röst som inte är av denna värld. Han är absolut min favorit och jag tror han kommer gå långt inom musiken.

Reza:
Hennes röst har ett skönt speciellt sound som får en att bara njuta när hon sjunger. Ikväll var det tyvärr inte lika bra som det brukar, men hon va fortfarande jätte bra. Man blir lite bortskämd när hon tidigare har varit helt perfekt men Reza får ändå Godkänt av mig ikväll. 

Eddie:
Killen med en otroligt mjuk och vacker röst som ibland kryddar till det ordentligt. Jag tycker han är duktig och jag tycker han gjorde det bra ikväll. Tyvärr tror jag att han kan hänga löst ikväll för att han gjorde det bra men det va kanske inte något som stack ut så mycket ikväll. Men hoppas han får stanna kvar. 

Calle:
Wow!! Vilken kille, vilken röst ... man blir ju bara helt kär i hans röst. Ett sånt härligt sound som man bara vill höra mer av. Sen är han nog den som har utvecklats mest under Idol tiden. Calle är också en av mina absolut favoriter. Han ligger på en klar andra plats hos mig. 

Tove:
Tove va tidigt en tjej som jag hejade på men hon har tyvärr tappat mina röst. Jag tycker inte hon är intressant och kul att lyssna på längre. Ibland är hon jätte dukitg och det låter bra, men sen nästa sekund är det falskt och tråkigt. Ikväll tyckte jag hon börja jätte bra när hon sjöng acapella. Synd bara att hon inte gjorde det i hela låten. Så fort musiken starta blev det tråkigt och falskt tycker jag. Jag är inte alls imponerad av Tove idag. 

Mariette:
Marietta är en cool tjej som har en egen stil och det tycker jag är coolt. Hon har också en bra röst och sätter nästan alla toner. Men jag har tyvärr inte gillat henne direkt. Tycker att allt hon har gjort låter likadant och det har blivit långtråkigt att höra på. Men sen kom hon idag och överraskade mig. Hon gjorde ett framträdande som va intressant och bra. Hon har nu klivit uppåt på min stege. Hon gick till och med om Tove idag. Grattis Mariette nu sitter säkert hos mig ikväll! 



    
                                     


Vad som sitter säkert och hänger löst hos Janni ikväll! 

Sitter säkert ... Calle :)

Hänger löst ... Tove :( 


Vad tycker ni? Håller ni med mig eller inte?

Nachi nach Janni ♥ 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0