the letters...finally!


Jag håller vad jag lovar!! Bättre sent än aldrig ... hehe. Nu kommer breven äntligen :)


                                ♥♥♥


Ni ska veta en sak. När jag satt på Restaurangen och läste Niklas brev började jag att gråta. 

 
                                 ♥♥♥



                                                                                             Niklas brev till mig!




För janni!

Jag är en simpel mänsklig man med många ideér.
Jag är en livlig maskin som måste vara igång i år och dar.
Jag kommer att se tusen och en natt.
Jag har en planerad framtid, många saker på listan är inte gjorda. 
Jag älskar dig.

Simpla saker är lätt att göra men inte utan någon bakom mig och maskinen funkar inte utan föraren.
Tusen nätter kommer vara hårt utan den rätta vid min sida.
Du Janni Viktoria Simonsen är den som fyller mitt hjärta dag in och ut, du är den som får min maskin att älska i tusen och en natt och tusen mer, hoppas tror och vill att du ska hålla fast i mig att du är där för mig som jag är här för dig!

Aldrig ALDRIG är du den jag vill bli av med, Du å bara du som kan vara min andra halva.

Du är mitt sken i mörkret. Med ditt leende så skinner jag som solen. När du är glad är jag på topp och älskar vart enda sekund jag får av de lilla känner mig mer värd mer som ett under med dig.
Ditt sätt får mig att bli svag, jag är så rädd om dig. Kanske inte alltid visar de men om du blir sårad eller illa tillhands så dör jag inombords. Jag kommer bryta ihop och känna mig förstörd.

Jag är inte alltid den killen som gör allt för dig, jag kanske inte alltid tar hand om dig, jag kan inte laga mat direkt, jag är en värdelös tvättare, men hoppas tids nog att jag slipper, nä men jag kan alltid lära mig.

Janni du är en pain in the ass jätte ofta men ändå sitter jag här med kärlek på mitt hjärta. Sitter och skriver och tårarna rinner som allt va de kan. 

Allt jag får fram och ser är dig och de är du du bara du tills mina ändar inte sträcker sig mer. 

Jag vill bara vara med dig.

Ps. I love you
  

 


Mitt brev till Niklas



Niklas
Den tredje november 2007 är en dag som jag aldrig kommer glömma.
Du kom hem till Milla med et leende på dina läppar. Ett leende som fick mig att också börja le.

Från den stunden vi träffades för första gången på dansgolvet, har kärleken bara vuxit starkare för varje dag som gått. En kärlek som jag tror och hoppas kommer att fortsätta att växa i många, många år till.
Bara nu när jag sitter här och skriver om och tänker dig blir jag alldeles varm. Jag blir glad i hela kroppen när jag hör ditt namn. 
Känslan när du kramar om mig i din famn och pussar mig på pannan gör mig helt knäsvag och jag känner mig trygg.
Är inte rädd för någonting. 

Att titta in i dina fina "djupa" ögon är helt underbart. Där ser jag en jätte snäll kille som har mycket kärlek. Kärleken ger du till din familj, vänner och människor du aldrig träffat. 
Jag älskar dig för att du älskar mig! Jag älskar dig ännu mer för att du bryr dig om andra människor och vill hjälpa folk på bästa sätt du kan. Du skulle aldrig tveka att köra och hjälpa din familj eller din vänner mitt i natten om dom behövde dig. Du sätter nära och kära framför dig själv. 
Jag älskar dig också väldigt mycket för att du är en kille som vågar stå för vad du tror på och för att du vågar vara dig själv bland alla sorters folk. Du ändrar inte åsikt om något bara för att få folk att gilla dig. 
Du vågar också visa att du har känslor, fast att du är kille. 
Du vågar gråta framför mig och det älskar jag hos dig.
Du är en kille son nästan alltid är glad och positiv och som försöker överföra detta till personer runt omkring dig. Du har en humor som jag tycker om och delar med dig. Du kan va jätterolig utan att ens veta om det själv.
Jag älskar när du hela tiden försöker reta mig och att du försöker provocera fram envisheten och tävlinginstinkten i mig. Jag älskar också att du vet att när du fått fram dom två sakerna hos mig kan du retas hur mycket du vill med mig, för då ger jag inte upp i första taget. 

Dina händer! Älskar dina stora fina och "fasta" händer. Jag älskar att titta,känna och hålla i dina händer. Dina händer är precis sådana händer en riktig man ska ha. Jag älskar manshänder och dina är verkligen det.

Jag älskar också när du helt plötsligt tittar på mig och ler med ögonen mot mig och ger mig en puss i luften. Att du också vågar visa för andra människor vad du känner för mig,älskar jag också hos dig. Att du vågar ge mig en puss eller kram fast vi är med kompisar eller med familjen. 

Niklas Tobias Assarsson jag älskar dig så otroligt mycket, glöm aldrig det!

     

           / Din Janni


 

                                              I love you ♥          


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0