091109

 

 

Sitter nu här i sängen och väntar på att Niklas ska komma så vi kan starta filmen...

Jag har börjat få ont i min arm nu men de brukar man ju få säger dom. Annars mår jag toppen. Lite trött bara men de har inget med sprutan att göra. De e för att jag har jobbat så mycket och inte sovit ordentligt.

 

Stackars stig som behöver sitta där uppe på sjukhuset hela dagarna i ända. Kan inte va allt för kul. Men maten vad hur bra som helst sa han. Tur att maten e god iaf. De e ju viktigt.

 

Sen måste jag bara säga en ska till. Marabou Vinter!! Det får en stor diss!!! Smakade inte alls gott. Jag förstår inte varför dom ska komma med så många konstiga nya smaker hela tiden... Låt dom vi har nu va kvar och sen behöver dom inte komma med nya stup i kvarten...

Blä blä blä för Marabou vinter!!!

 

Marabou mjölkchoklad med smak av Kardemumma, nejlika, peppar, ingefära, kanel & vanilj!

Inte min favorit... Ett litet minus hos en som annars Älskar Marabou :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0