Intressant :P

20 frågor

1. Värsta känslan? 

När någon som betyder något gör en riktigt besviken...

2. Bästa känslan? 

Äkta kärlek ♥

3. Din första tanke när du vaknar?

 

Jag älskar Niklas, min familj och mina vänner. Jag älskar mitt liv :)


4. Vilken ringsignal har du på din mobiltelefon?

 

En kompis som asgarvar... hahahaha


5. Har du någonsin varit kär?

 

Jag vet faktiskt inte... haha skoja ju! Klart jag har. ♥ Niklas ♥

6. Vad har du på väggarna i ditt sovrum? 

Färg ...

7. Vad har du under sängen? 

En låda som jag har alla mina väskor i.

8. Ser på? 

På tv: Sveriges fulaste hem med Simon och Tomas. Dom e ju bara så roliga killar med utmärkt smak.


9. Lyssnar på? 

RIX MORRON ZOO... LOVE TITTI, ROGER OCH GERT ♥


10. Ditt måtto?

 

what goes around comes around...

 

11. Om du fick träffa vem du ville död eller levande, vem? 

Celine Dion :)


12. Vad stod det i ditt senaste mottagna SMS?


Okej vad mysigt! Ja detsamma gumman. Vi hörs. GodNatt pusspuss
(Smset fick jag från Emma)

13. Vad vill du bli när du blir stor?

 

Mamma

14. Hur skulle dina vänner beskriva dig?

 

En ärlig, framåt och glad tjej med mycket positiv energi till människorna runt omkring sig. En tjej som alltid säger vad hon tycker och tänker och som vågar va sig själv runt alla människor. En tjej som älskar sin familj och sina vänner =)


15. Vilket är ditt lyckligaste ögonblick?


När jag blev moster åt Edvard & Tage Kvist och Lisa Thulin + när jag och niklas träffades ♥

16. Vad skulle du vilja vara världsmästare i?

 

Säg det ?


17. Vilken kroppsdel klarar du dig utan?

 

Mina tår :P

18. Vilken superhjältekraft vill du ha?

 

Ingen... e helt nöjd med dom krafterna jag har...jag e ju bäst :D hehe


19. Vad är du beroende av?

 

Min mobil, Niklas och familj & vänner

 

20. Vad skulle du ta med dig till en öde ö?

 

En båt med motor så jag kan ta mig därifrån...dah!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0