En vanlig onsdag :)

Sitter här i sängen en lite Cola i handen. mums vad gott. Länge sen jag drack det faktiskt hehe.

Idag har det varit en bra dag för Janni. Jobbat idag. Börja halv åtta så de va tidigt uppe idag. Båten gick ju tio i sju och då kan jag säga att jag va trött. Satt nästan och somna på båten till jobb. Herregud. Det var länge sen jag va så trött. Men jag de är för att jag inte sovit ordentligt på länge. Jag har jobbat många dagar i rad så då har det inte blivit riktigt så mycket sömn som jag behöver. Plus att när jag sen väll har haft en fridag så har jag varit tvungen att gå upp tidigt i alla fall för diverse olika saker. Så imorgon (vilken är min fridag) tänkte jag försöka sova lite längre. Men redan nu medans jag sitter här och skriver det så kommer jag på att jag nog inte kommer att klara det... men men får väl ta mig en liten vila under dagen istället då!

På jobb va allt som vanligt. Stille og roligt...ikke noget anderledes.
När jag sen kom hem efter jobb blev jag bara så trött när jag såg hur det såg ut där hemma. Kändes som om där va saker överallt och allmänt smutsigt och skitigt. Så då fick de bli en undanröjning och städning... Städa och plockade iordning hela undervåningen ... Kändes skönt när de va klart. Då va jag helt plötsligt inte så trött längre :)
Lagom till det att jag va klar med allt och jag satt mig ner i soffan med en god apelsin, ringer Niklas. Han va på väg hem från jobb och skulle sen direkt vidare ut till ödåkra för att ta sin vaccination mot svininfluensan. Jag (som den snälla flickvän jag är) följde ju med honom till doktorn som stöd (för att hålla hand igentligen)! hehe. Fast de e ju osså ett slags stöd :P daah janni
Sen var det bara raka vägen (inom affären) hem. Så nu sitter jag här framför datan och här har jag nog fastnat lite. Var e då min älskade pojkvän? Var har han tagit vägen? hehehehe
Jo! han har också hamnat framför datan. Han sitter vid sin data och jag vid min. hehe Sociala familjen. hehe

Jag ock Niklas lovade varandra innan att vi skulle se samma film ikväll som vi såg sist för att vi båda somna förra gången. haha roliga vi e va? somnar fem minuter in i en film. Kul !!
men men så är det när man är trött och har jobbat och slitigt hela dagen. Då blir kvällarna korta.

Nu ska jag se på film för om jag väntar längre kommer jag somna mitt i filmen igen! Vilket jag INTE vill. Jag vill ju faktiskt se den här filmen  :)

men men ni får sova gott och dröma sött... puss&kram

Nachi nach Janni ♥


Här är filmen som jag hoppas jag ska orka se ikväll! (hela filmen då!!)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0