De va de...



Nu är "Rosa bandet månaden" Oktober slut och November tar en början :)
Oktober har varit en bra månad för mig , nu får vi hoppas att november också blir det!
Månaden börjar ju bra iaf... 3 November har jag och Niklas varit tillsammans i två år!!!

Men bara för att "Rosa bandet månaden" nu är slut så betyder de ju inte att vi slutar stödja Rosa bandet och alla kvinnor där ute i landet...
Jag har redan köpt ett Rosa band, men jag ska köpa fler... tänkte köpa så man har en till varje jacka.
Dom stödjer ju verkligen en bra sak plus att dom är fina och tjejiga =)

Lycka Till alla kvinnor där ute som har bröstcancer

Puss&kram

Nachi nach Janni


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0